7 Kasım 2013 Perşembe

Kitap Tavsiyesi

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 7.11.13


Okumak benim için bambaşka bir dünya.

Küçüklüğümden beri olan bu alışkanlığımı çok seviyorum. Elimden gelse 7/24 bütün kitapları okumak isterim yani o kadar :)

Hani bazı aileler çocuklarına zorla kitap okuma alışkanlığı edindirmeye çalışırlar ya işte bende tam tersiydi :) Benimkiler yeter artık kızım bu ne kitap deliliği derlerdi :)

Şaka bi yana elimden gelirse ilerde evimin bir odasını kocaman bir kütüphanesi olan okuma odası olarak ayarlayabilirim :)

Bir kaç ay önce John Verdon'u keşfettim ve ilk iki kitabını kısa sürede tek solukta bitirdim. Şu an üçüncüsünü okuyorum. İşte John Verdon'un polisiye ve gizem dolu kitapları;

1) Aklından Bir Sayı Tut



2) Gözlerini Sımsıkı Kapat


3) Şeytanı Uyandırma



Egzersiz beden için neyse, okumak da zihin için odur...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting