7 Kasım 2013 Perşembe

Uzun bir aradan sonra merhaba

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 7.11.13


Merhabalar herkese :)

Uzun bir aradan sonra bloğuma yazmaya karar verdim.

Aslında bu kararı Tupperware satıcılığını bıraktığımı duyurmak için aldım.

Zaten haftaiçi her gün çalışıyorum. Her pazartesi akşamı Tupperware toplantılarına katılmak birde haftasonlarına toplantı ayarlamak beni yormaya başlamıştı. E tadında bırakmak gerekir diye düşündüm :)

Üstelik kazanacağımı kazandım ben çok şükür. Bu işten baya kârlı çıktım hediyelerimle :)

--

Bonjour à tous et à toutes,

Je voudrais vous annoncer que je ne suis plus conseillère culinaire chez le Tupperware.

Comme je travaillais déjà à temps plein, l'activité de Tupperware commençait à me fatiguer.

Je me contente de ce que j'ai gagné, ça me suffit :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting