30 Ocak 2015 Cuma

23 hafta biterken

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 30.1.15 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar

23 rakamı en bi sevdiğim olunca bu hafta bi daha yazasım geldi :D

Bu 23. hafta bana biraz şikayet getirdi, iki gündür inanılmaz bir baş ağrısı ile uyanıyorum sabahları. Akşama kadar ağrı kesicilerle duruyorum anca..

Birde akşamları mide ekşimesi mi desem yanması mı desem o başladı.. Bunu duyan direk saçlanıyor kızın diyorlar ama bakalım :)

Bugün tombikimi görcez inşallah heyecan dorukta...

Şu an yazarken kıpır kızım saniye durmadan tekmeliyor maşallah baya hareketli...

23. haftada bebek neler yapıyor?

Bebeğinizin vücudunda oransal ilişkiler giderek normale dönüyor, ancak baş hala vücuda göre nispeten biraz daha büyük.

Bebeğinizin orta kulak kemikleri de gelecek haftanın sonunda gelişimini tamamlıyor ve sesleri bebeğinizin işitme merkezine iletmeye başlıyorlar.

Bebeğinizle konuşuyor musunuz?

Bebeğinizle bu haftalardan itibaren iletişim kurmanız önemlidir. Onunla iletişim kurmanın en etkili yolu ellerinizi karnınıza koyarak ona hitaben konuşmaktır. 

28 Ocak 2015 Çarşamba

Ve 5 ay biter / 23. hafta

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 28.1.15 2 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
İnanılır gibi değil, zaman ne çabuk geçiyor yaa..

Koskoca 5 ayı geride bıraktık çok şükür.

Bugün 22+2'deyiz yani 23. haftamız !

16 ocaktan beri raporluydum bugün başladım işe :/ yani tam 12 gün evdeydim ah ah ;)

Neler yaptık neler gelelim 12 günün özetine :D

1- Bu 5inci ayım biterken fena halde hastalandık iyi mi.. Öksürük, boğaz ağrısı, burun tıkanıklığı hepsi beni buldu ve sağlam bi 3 gün yattım hiç kalkmadan.. 4üncü gün mecbur çıktım evden, diş doktorunda randevum vardı ve hamilelikten dolayı gidilmesi gerekilen bi randevuydu :)

2- 5inci gün kan tahlillerim vardı ve şeker ölçümü için laboratuarda 2 saat boyunca kalmam gerekiyormuş o işimide hallettim o gün... Sanırım demirim baya bi eksik bakalım doktor ne dicek..

3- 6inci gün benimmmmm doğum günümdü ! Yaşadığım en güzel, en keyifli, en aşk dolu doğum günlerimden biriydi... Kızımla ilk doğum günümdü... Annemi bir zamanlar çoooook mutlu ettiğim gündü... Kızımı kucağıma almamla anneminde beni doğurduğu gün neler hissettiğini anlayabilirim sanırım. Heyecanla bekliyorum o günü.

O gün eşiminde izin almasıyla çok güzel bir gün geçirdik :) Kızımız için mobilya seçmeye gittik ama pusetimizi alıp döndük :D Birde ana kucağınıda aldım hazır istediğim rengi bulmuşken :) Mobilya içinde bu haftasonu gezicez Almanya'da..

Puseti aldıktan sonra birazda kendime alışveriş yaptım öyle iyi geldi ki :) uzun zamandır kızımız için alışveriş yapmaktan kendime sıra gelmiyordu :)  Pembiş bi çanta, bi çizme, hamilelik taytı falan aldım :)
Bébé 9 - Inglesina Quad Trio Puset


Bébé 9 - ErgoBaby ana kucağı


Alışverişlerimizide tamamladıktan sonra akşam annem, babam, kocacım ve ben Almanya'daki meşhur restoranımıza yemeğe gittik :)) bebişim benim bayram etti mis gibi salatalarla :)

Çok güzel bi gündü, aslında her günüm güzel sonsuz şükürler olsunki... Günlerimi bu kadar güzelleştiren bebeğim seni çoooook seviyorum. İyiki doğmuşum ben. Ve inşallah seninde sağlıcakla doğduğunu görürüm...

Bu arada bebek telsizimizde halamızdan ve yengemizden hediye geldi :) modeli, rengi herbişeyi harika :)

Bébé 9 - Philips Avent Bebek Telsizi


4-  Raporumun 8inci günü eşimin iş yeri yine güzel mi güzel bir organizasyonla kayağa götürdü... Hastalığımdan ve hamileliğimden dolayı otobüs yolcuğulundan baya çekinsemde çok şükür sorunsuzca gittik ve geldik... Üstelik son dakika kararıyla iptal eden birinin yerine gidebildik :)
Cuma akşamından yola çıktık, gece oteldeydik. Cumartesi sabahı kahvaltımızı yapıp Alp dağlarının en büyük termal havuzlarına gittik... Hem dışarda hem içerde kaydırakları ve ılık havuzları vardı. Masaj yapan jakuzi tarzında dışarda havuzları vardı. Karlı dağları göre göre havuza girmekte bi başka güzeldi :)

Odamızın balkonundan manzara - Grimentz / İsviçre

Grimentz / İsviçre 

Leukerbad Thermes / İsviçre


Pazar akşamı evimize geri döndük :) Ve son bir kez kızımız yanımızda olmadan ufak kaçamağımızıda yapmış olduk :)

Pazartesi ve salıda evde geçti ve işte bugün yeniden işe başladım...

Gelelim kızımla neler yaptığımıza :)

Biz artık anne sesine, onun dürtüklemelerine tepki veriyoruz a dostlar... Kocaman kız oldu benim bebeğim çok şükür. Ve ilk kez geçen hafta eşim elini karnıma koymasıyla tekmeyi yedi :D Tepkisini unutamıyorum canım benim yaa hissedince pek bi hoşuna gitti ♥

Kızımızın ismi için kararı vermiştik, hatta onunla ilgili siparişleri bile vermeye başladım :) ve şimdi artık duyurabilirim aile üyelerimizde öğrendiğine göre :)


Ela'mız geliyor inşAllah. Rabbimden tek dileğim tüm hamileler sağlıkla bebeklerine kavuşsunlar inşAllah ve dileyen her ama herkese nasip olsun evlat sahibi olmak...

Cuma günü olsada kızımı görsek babasıyla :)) heyecan dorukta hem özlüyorum görmek istiyorum, hemde tekmelerini hissettikçe görmesem bile iyi olduğunu biliyorum ya yeter diyorum..
Sağlıcakla gel meleğim çok az kaldı Allah'ın izniyle.. Ama zaman yavaş geçsin lütfen, hem hamileliğime doymak istiyorum hemde taşınıp rahatça evimize yerleşmek istiyorum :) Evimizin anahtarını bi alsakta başlasak önce senin odan başta olmak üzere heryeri elden geçirmeye :)

Buda 21+6'daki ben

14 Ocak 2015 Çarşamba

21. hafta

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 14.1.15 2 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
21inci haftamızın ortasındayız çok şükür :)

Bebeğimi çok ama çok özlemiştim dayanamayıp 2 gün önce randevu almadan doktoruma gittim :) Oh iyi oldu detaylıca nerdeyse bi saat doya doya güzeller güzelimi izledim...
Her yerini tek tek yavaş yavaş inceledi doktor ama bi sağ elini göremedi daha doğrusu gördükte üzerine yatmıştı, çok uğraştık ama dönmedi bi türlü, sırtı dönük yatıyordu zillim benim..

Ve tamı tamına 404 gram olmuş miniğim. MAŞALLAH ya :) dombili mi olcan kızım sen :)

Bu aralar göbüş baya baya çıktı, montlarım kapanmıyor artık :D
Kıyafet olarakta ne giyeceğimi şaşırmaya başladım :/

Alişverişe bi başladım şimdi durduramıyorum kendimi :D hele çıtçıtlı body'lere hastayım yaaaa :))

Dünki aldıklarım:

Auchan'dan


Güzel mi güzel çerçeveler; Kızımın odasına aldım; "ne alırsan 2€" mağazasından

Ve birde emzik zincirimiz var kızımın adına yapıldı :) dün oda elime geçti çok şeker yaaaa :)

Haftasonlarıda full mağaza gezme modundayız...
Yeni ev telaşı + kızımızın tatlı telaşı ile mobilya seçmeye çalışıyoruz :)

Bir iki haftadan bebek odasını seçer alırız inşAllah... Çünkü burda gelmesi 2 ay alabiliyor.. Önceden seçelim ki taşınır taşınmaz ilk bitip yerleşen oda kızımızın odası olsun :) Nedense erken gelicek gibi bir his var içimde... Mayıs başı gibi herşeyin hazır olması gerekiyor.

Sağlıkla ve zamanında gel bebeğim; azcık annenle baban yeni evlerine yerleşsinler hatta biraz keyif yapmaya zamanları kalsın :)) Sen tam beklendiğin gibi mayıs sonunda gel tamam mı :D


7 Ocak 2015 Çarşamba

20. hafta göbeği

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 7.1.15 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Dedim ya hamileliğimin tam ortasındayım bu hafta diye :)
İşte bu çarşambada o haftanın ortası oluyor yani ortanın ortası ol....

Hesabı kitabı boşverelim

İşte kızımla 20. hafta pozumuz :)

19+2

Artık ismimizede karar verdik Allah'ın izniyle :)
İlerde açıklarım tüm aile öğrenince :)

6 Ocak 2015 Salı

Kıpır kızımla yolu yarıladık ve Alışveriş started

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 6.1.15 2 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Yaaaa ben o tekme atan ayaklarını yerim yer... Seni böyle tam anlamıyla hissetmek harika bişeymiş bebeğim !!!

Pazar akşamı televizyon izlerken elim karnımdaydı; içerden tekmelerini hissederken birden elim de hissetti ilk defa ♥ Hemen babacığının elini aldım koydum karnıma ama o hissedemedi sonradan gelen tekmeleri... Neyse sabredelim kızım, iki haftaya kadar babanda hissedecek duruma gelirmiş o tekmelerini...

Artık resmen tekme diyebiliyoruz, o kelebek çırpıntıları gibi değil artık hissettiklerim ♥

Bu hafta hamileliğimin tam yarısında olduğum hafta! 20. haftamıza merhaba dedik!

Çok şükür hiç bir şikayetim kalmadı artık!
Umarım sonuna kadar böyle kalır dicem ama zor, son aydan çok korkuyorum :)

Biraz Alışveriş ;)


Alışverişe başlamadım diyorum ama yolu yarılamanın şerefine (bahaneye gel :D) dün pembe pembe tişört, tayt, pantalon ve şort aldım.. Mini minnacık harikalar ya, sen onların içine nasıl sığacaksın miniğim !
Du pareil au même mağazasından



Az kalsın unutuyordum, babanemiz Türkiye'ye gidip gelmişti geçen ay, ve bende hastane çıkışımızı Türkiye'den istiyordum, işte babanemizden gelen güzellik.. Tabi daha neler neler almış ama fotoğrafını çekemedim.. Yazılı önlüklerimizde var "Annem beni seviyor" & "Babam beni seviyor" tarzında :)
 
İdil baby mağazasından



Az öncede internetten takip ettiğim bir sitede güzel bir marka indirimdeydi ve işte ordaki siparişlerim 



 Hepside Sucre D'Orge'dan
 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting