Karı-koca film sevdalısıyız, durum böyle oluncada sinema keyfi ikimiz içinde kaçınılmaz oluyor ve heyecanla o film senin bu film benim yeni çıkanlar için sinemaya koşuyoruz :)
Şu son zamanların listesini yapayımda ilerde "ne film izleyelim" diye arandığımızda bize kolaylık olsun :)
Dany Boon'u Un Plan Parfait (Kusursuz Plan) filmiyle çok beğenerek izlemiştik ve komikliğinden hiç şüphe etmediğimiz şu son çıkan adı okunamayan filminede gittik. Adı şu şekilde yazılıyor: Eyjafjallajökull. Fakat okunması imkansız olduğu için ikinci bir isim vermişler: Le Volcan
O nasıl bir komedidir yahu hâlâ aklıma geldikçe gülüyorum bazı sahnelerine :)
Gravity: Bu filmden konu beklentiniz varsa hiç gitmeyin derim, bana göre sadece ve sadece görsel efekti olan bir film çünkü.
Thor 2: Öyle aman aman beğenmedim ben, gerçek hayatla fantastik dünyayı çok iyi bir araya getirememişler bence.
Pacifik Rim: Güzel bir aksiyon ve görsel efektlerle izlemeye değer bir film.
Elysium: Yine güzel bir aksiyon filmi. Kesinlikle tavsiye edilir, çok güzeldi :)
The Conjuring: Korku filmi, ama gerçekten yerinden hoplatan tarzda bir korku filmi :) Yalnız konusunu sanki Insidious 1'den almışlar gibi geldi bana. Neyse konu önemli değil, tek izlemeyin yeter ;)
Fast & Furious 6: Serinin en ama en güzel filmiydi ( şimdilik daha 7'yi görmedik ). Hele sonunda Jason Statham'ın gelmesiyle ortalık şenlenicek gibi duruyor 7incisinde. Heyecanla bekliyoruz 2014 nisan ayını :)
Riddick: Vin Diesel ne güzeldi filmin öyle. Güzel oyunculuk, macera, içine biraz komedi katılmış ve süper bir film ortaya çıkmış.
Oblivion: Harika ötesinde bir filmdi, etkisinden günlerce kurtulamamıştım, hele Tom Cruise'un filmin başında söylediği cümleleri dönüp dönüp dinlemek istedim filmden çıkınca. Görselliği ve konusuyla 10 numara bir film.
Şu sahnesinide unutamıyorum:
0 yorum:
Yorum Gönder