2 Şubat 2015 Pazartesi

Bebek odamızzzzzzzzz

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 2.2.15
Aldık aldık çok şükür bebek odamızı aldık ! Öyle mutluyum ki !

Üzerimden büyük bi yük kalkmış gibi oldum, ne zaman alıcaz, nasıl beğenicez falan derken çok şükür istediğim gibi bembeyaz ve country tarzı yatak odamızı aldıkkk :)




Happy Baby - Offenburg



Beraber kullanılan dekorasyon rengine ve malzemelerine hiç bakmayın kesinlikle böyle olmayacak bizim rengimiz :)
Eşimle o alt değiştirme yerinin üzerini incelerken baya bi dağıtmışız yalnız şimdi farkediyorum :D

Yatağımız 70x140cm..
Bariyerlerden biri kalkıp yerine küçük bi tahta koyarak çocuk odasına çevriliyor..
Dolabımız 3 kapılı, 2 bölmesi askılı, 1 bölmesi raflı..
Alt değiştirme komidini denilen şeyi çekmeceli istemiyordum pek, böyle dolabın içine organizatörlerle bulurum bi kolaylık ben ;)

Rafımız bile var, yaptırdığım ahşap ismimizi çok güzel taşıyacak ♥
Ah yerleştirmek için sabırsızlanıyorum :)

Birde kitaplık gibi bişey var daha onu ne olarak kullanıcağımızı bulamadım, yerleştirirken bulurum elbet bişeyler :)


Birde bu pufu aldım! İstediğim lamba modeliyle aynı kumaştan olduğu için çok hoşuma gitti hemen kaptım.. Bebeğimin odasına bi tane tek kişilik koltuk koymak istiyorum, ayak ucunada bu pufu koyup ayağımı uzatarak emzirebilmek için ;)

En güzeli senin odan olcak biriciğim... Accayip sabırsızlanıyorum...

Evde toparlanmaya başladı artık... Şu an evde bi salonun halısı kaldı, geri kalan tüm halıları sattım gitti.. Kahve makinamız ve orta sehpamızda satıldı :)

Sıra perdelerle tüllerde... Maksat para kazanmak değil tamamen kalabalıktan kurtulmak ama hafifte kazanç fena olmuyor ;)

Şimdide elimize kutular geçtikçe doldurup salonun bi köşesine diziyorum... Mesela vitrinin içini bitirebildim.. Tabaklarla, bardaklar çok el oyaladı nefret ettim kolilemeden. O yüzden şimdi biraz mola geriye kalanına bi kaç hafta sonra tekrar başlarım!

Hoşgeldin 24üncü hafta ;) bugün 23+0'dayız.


Asıl olayı unuttum ben iyi mi !
Cuma akşamı kontrolümüz vardı! Tosun kızım 634 gram olmuş maşAllah 22+4'te...
Çok şükür herşey yolunda! Ben demir ve D vitaminine başlıyorum o kadar...
Ve bize 3 boyutluyu açar açmaz bi gülücük attı güzel kızım ve bende o anı ölümsüzleştirebildim... Onu 3 boyutluda görür görmez "Aaaa ne kadar güzel" diye bi tepki verdim. Ama öyleydi gerçekten tamam belli olmasada o benim dünyalar güzelim!

2 yorum:

Unknown on 2 Şubat 2015 11:49 dedi ki...

çok güzel odanız , beyaz candır valla detaylarla renklendirmek süper oluyor onun için seçim harika olmuş :)

Strasbourgdaki Istanbullu on 5 Şubat 2015 17:10 dedi ki...

tesekkur ederim canim hic gormemisim yorumunu :O
beyaz kesinlikle candir ya cok sevdim içime sindi :))

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting