18 Şubat 2015 Çarşamba

Anne karnında hıçkırık

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 18.2.15
Hıçkırık kadar kolay duyulmaz, hissedilmez sanılan bir hareketi iki gündür çok net hissediyorum.. Kuzum benim hıçkırıyor hıçkırıyor, ritmik hareketlerle karnıma vuruyor ve dakikalarca sürebiliyor bu durum :D

Hele bu gece uyandım, sağa dön sola dön uyuyamadım, sonrada baktım bizim kız uyuyor dürtükleyim bakim cevap gelcek mi dedim ve tamda tık tık yaptığım yere içerdende cevap geldi :D
Ondan sonra başladı 5 saniyede bir düzenli olarak içerden vurmaya.. Belki rahat 3/4 dakika sürdü :D
Başucumda steteskop duruyor hani şu doktorlarda olan dinleme aleti :) Dinleyim diye almıştım, gecede aldım hemen dinlemeye çalıştım ama bişey anlamadım pek :D Tahminimce bizim cimcime hıçkırıyordu.. Onu hissedeyim derken uykum iyice açıldı ve uyuyamadım iyi mi ! Bide hanfendi sonlarına doğru sinirleniyor iyice ve tekmeyi basıyor mu desem tepiniyor mu desem, içimde halay çekiyor resmen :))

Nedeni tam bilinmese de; bu aylarda anne karnında ciğerlerini geliştirmeye çalışan bebek, nefes alma verme egzersizleri yaparken bol bol içinde bulunduğu amniyo sıvısını yutarmış ve bu sıvıyı da hıçkırarak dışarıya atarmış. Hıçkırması iyi bişeymiş aslında ciğerlerinin geliştiğini gösterirmiş :) Bunu duyduğuma çok sevindim :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting