13 Şubat 2015 Cuma

25. Hafta

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 13.2.15

Tamda bu moddayım, bugün cuma gerisi boş

24+4'teyiz üstelik, haftalık hesaba göre 6 ay bitiyor ama ay hesabına göre daha 12 gün var 6 ayın bitmesine :D ne karışık hesaplarmış bunlar yahu :)

Rüyalarımda güzel güzel doğum yapıyorum, emziriyorum :) ahhhhh zaman çabuk geçsin artık ev yerleşmesede olur napim, bebeğimi, güzel kızımı sağlıcakla kucağıma almak istiyorum...

Cimcimem bazen öyle bi tekmeliyor ki yeter dur dedirtiyor, ama durmasın, tekmelesin tabi :)

Bir bedende iki kişiyiz şu anda. Tek kişiyken nasıldım, napıyordum hiç bilmiyorum... Yeniden yalnız kalıcam bi kaç ay sonra :( tekmelerini çok özlicem kesin.

O kadar keyifli ki her sabah 6 buçukta saat gibi beni tekmeleye tekmeleye uyandırması ♥
Alarmın çalmasına 1 buçuk saatim oluyor ama uykumdan bile vazgeçmeye razıyım onun kıpırtılarının mutluluğu herşeye değer çünkü... Sonsuz şükürler olsun...

Allahım her isteyene nasip etsin bu mutluluğu.. Şu mübarek cuma gününde tüm dualarımız kabul olsun inşallah...

25. haftada bebek neler yapıyor?


25. Hafta Gebelikte Bebeğinizdeki Değişimler

Bu haftanın en önemli olayı bebeğinizin tat duyusunun büyük ölçüde gelişmiş olması.
Tat duyusu ile birlikte ister inanın ister inanmayın bebeğinizin süt dişleri de gelişiyor.
Bebeğin cildi hala daha ince ve kırılgan. Ancak vücudu orantılı bir şekilde doluyor, cilt altı yağ dokuları olgunlaşıyor.
Bebeğinizin uterus içinde göreceli olarak kapladığı alan azalmaya başladı. Çünkü bebeğiniz gittikçe büyüyor. Bu da hareket için kendisine kalan boş alanın giderek azalacağı anlamına geliyor.
Sonuç ise hareketlerin daha sert hissedilmesi olacak.


25. Hafta Gebelikte Annede Görüne Değişimler

Bu haftalarda yorgunluk hissedebilirsiniz. Bu gebeliğin normal yakınmalarından birisidir.
Aynı zamanda gözlerinizin ışığa karşı oldukça duyarlı olduğunu fark edebilirsiniz.
Gebeliğe bağlı göz kuruluğu pekçok anne adayının ortak yakınmasıdır. Sorunun üstesinden gelebilmek için yapay gözyaşı preparatları kullanabilirsiniz.
Büyüyen rahimin bası yapması ve dolaşımın bozulması nedeni ile bacaklarda ve belde ağrılar olabilir.
Bazı gebelerde ise el parmaklarında dahi ağrılar olabilir. Bu gibi durumlarda soğuk uygulama oldukça yararlı olmaktadır.
Hala daha bebeğinizin ismine karar vermediyseniz bu haftalarda artık isim aramaya başlayabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting