6 Şubat 2015 Cuma

Alışverişşş

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 6.2.15
Geldik 23+4'e; 24üncü haftamızın sonlarına :)

Bebişimin hareketlerini baya belirgin hissediyorum çok şükür. Hatta bazen sadece hissetmiyorum gözümlede görüyorum :)
Ama bu aralar yinede sakin durumda eskiye bakarak :) büyüdükçe uslanıyor mu ne kızım :)

İnternette yine indirimlere giren ürünlerden kaptım bi kaç parça kıyafet kızım için..




Yatak odamızı yataksız ve nevresimsiz aldığımız için tek tek kendim tamamlıcam kalan eksikleride..
Bu aldığım yatağımız bio'ymuş, makinada yıkanabilirmiş (nasıl sığacağını merak ediyorum orası ayrı), bir tarafı yaz bir tarafı kış için tasarlanmış (üzerine bir koruyucu ve bir çarşaf serincede etki edecek sanki) falan filan işte özelliklerini okudum, kullanıcı yorumlarını okudum, hoşuma gitti, aldım gitti.. İnşallah sağlıcakla kullanır güzeller güzelim...

Birde saç bantlarımız var Ebay'den renk renk aldığım... İçlerinden kurdele kırmızıdan iki tane aldım lohusa tacı yerine bende kullanıcam inşAllah hastanede :) Çok seviyorum küçük kızlarda saç bantlarını ya :)


Ve son olarakta emzirme yastığı denilen bir ürün varki çok kafa patlattım alsam mı almasam mı diye.. Hem hamileyken rahat pozisyon alıp uyumaya yardımcı oluyor hemde hamilelikten sonra bebeği emzirirken belimizin etrafına sarıp bebeği üzerine koyup rahatça eğilmeden emzirmeye yarıyor... Emzirmeden çok bu aralar rahat uyuyamadığım için aldım dün, ve bu gece inanılmaz rahat uyumuşum yastığımla :)

Aubert mağazasından

Ev tipi anakucağı (transat) almak için gittim aslında dün mağazaya ama internette beğendiğim modelin gerçekte iyi olmadığını gördüm... Napıcam, ne alıcam hala bilmiyorum, karar vermesi zor..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting