10 Şubat 2015 Salı

Ev tipi ana kucağı / Transat

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 10.2.15
Hoşgeldin 25inci haftam ♥
Bu son bi kaç haftadır haftalar arasında bi fark göremiyorum. Sanki birbirinin aynısı haftalar..

Bebek odasıydı pusetti büyük eşyalarımızı alınca bi boşluğa düştüm gibi oldum :)

Artık küçük eşyaları tamamlama vakti..

Mesela ev tipi ana kucağımız, basit bişey gibi duruyor değil mi?

Ama yok! Bendeniz pusetle oda için bu kadar kafa patlatmadım ama bunda yok titreme olmasın, müziği olmasın, çok sallanmasında alışmasın derken bi türlü gönlüme göre bulamadım...

Önce Tiny Love istemiştim minik bi yatak oluyor diye. Evimiz dubleks olacağı için günün çoğu vaktini aşağıda yani yatak odası olmayan yerlerde geçiririz diye uyuyabileceği bişey istiyordum. Görünüşü gerçekten çok güzel fakat kemer bölümünü hiç sağlam bulmadım. Çok tereddüt ettim alıp almamak konusunda ve sonunda vazgeçtim...

Tiny Love 3ü bir arada


Araştırmalarımın sonucunda en uygunu Nuna Leaf gibi geldi. Motor yok, pille çalışan aleti yok, müzik yok... İleri-geri sallama değilde anne karnını taklit edermiş gibi yana doğru sallıyor ufak bir dokunuş sayesinde.. Ve sallanma özelliği kapatılabiliyor. Çok hoşuma gitti bütün özellikleri.. Birde kılıfı organik pamuklu kumaşmış... Bakalım umarım memnun kalırız..

İşte dün Amazon sitesinden sipariş verdiğimiz Nuna Leaf transatımız...


Buda oyuncaklı hali :) Tabiki oyuncaksız olmazdı onuda aldık :)

5 yorum:

Unknown on 10 Şubat 2015 11:43 dedi ki...

Şükür diyelim :)
hayırlı olsun içinde kuzu kuzu uyusun büyüsün :)

Strasbourgdaki Istanbullu on 10 Şubat 2015 15:52 dedi ki...

aynen çok $ükür artik ya :D o mu bu mu derken aldim artik yeter iyi degilsede vay halimize napalim :D amin insallah canim uyusunda büyüsün insallah :)

Olabilirdoğalbişeydir on 29 Mart 2016 16:39 dedi ki...

Merhaba, öncelikle bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun. Brn de türkiyeden nuna ana kucağından aldım. Fakat üzerine takılan oyuncak barını bulamıyorum burada. Siz nerden aldınız?

Strasbourgdaki Istanbullu on 25 Nisan 2016 19:02 dedi ki...

Merhaba, teşekkür ederim. Amazon sitesinden almıştım hem nuna leaf'i hemde oyuncağı.. ah ah eskilere gittim postu okuyunca bebeğim şimdi 10.5 aylık artık kullanmıyoruz kaldırdık ama çok doğru bi seçim yapmışım

Olabilirdoğalbişeydir on 23 Mayıs 2016 11:14 dedi ki...

Ben amazon sitesinde de bulamıyorum maslesef:( eğer tekrar kullanmayı düşünmüyorsanız oyuncak barını bana satabilirmisiniz acaba?

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting