6 Mart 2015 Cuma

28. Hafta / Pasito A Pasito

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 6.3.15
Çok şükür geldi cuma !

Berbat başlayan bi cuma oldu benim için iş yerindeki birisi sayesinde...
Detaya girmicem ama American Nightmare filmindeki gibi 12 saatlik serbest suç işleyebilceğimiz bir zaman dilimi olsa gider onu öldürürdüm bu sinirle...

Neyse son 13 gün ve kalan son 9 iş günü olduğu için sabrediyorum...

Bebeğimden önemli mi ? Tabiki de hayır ! Hiç birşey, hiç kimse bebeğimden daha önemli değil kendimi üzmüyorum artık!

***

27+4'teyiz yani 28. haftamız :)
Ve bugün internetten aldığım bebek çantası için "Pasito A Pasito" (markanın ismi çok hoşuma gitti :D) markalı ıvır zıvırlarım geçti elime :)
Öyle güzeller ki..
Bebeğimin sağlık dosyasının koruyucusu

Sağlık dosyasının koruyucusunun açık hali

Dışarıda kullanmak için bebeğe temiz zemin sağlayan alt değiştirme çantası

Alt değiştirme çantasının açık hali

Ivır zıvırlarımızı toparlayacak makyaj çantası gibi bir çanta ( dayanamayıp 2 tane aldım bundan, belki birini ben kullanırım kızımın ihtiyacı olmazsa diye :D )

***

Bu hafta değişik ağrılarım oldu göbek deliğinin civarında.. Sanki bebeğim içerden bir şeylere takıldıda çekiştiriyor gibi bi ağrıydı anlamadım. Ama dikkat ettim stresliyken ve yorgunken oluyor sanırım. Nedir necidir çözemedim.

Gece saat kaç olursa olsun elimi karnıma koyduğum anda minik bir tekme geliyor, ben burdayım diyor bana, bende ona sevindim dercesine göbeğimi seviyorum ve uyumaya devam ediyorum.. Birde sabahları babasının sesine çok coşuyor, babacı olcak bu kız :D

Çok merak ediyorum;
- doğum sancılarını,
- doğumdan sonraki bebeğimle ilk karşılaşmayı,
- eşimin ilk karşılaştığı andaki gözlerinin parıltısını,
- 3 kişilik aile hayatımızı,
- nasıl anne ve baba olacağımızı,
- vs, vs...

daha uzar bu liste... Ve bunları düşündükçe artık içimi bir anda bir heyecan dalgası kaplıyor. Az kaldı Allah'ın izniyle...

Doğum iznime => 13
Bebeğimizin gelmesine (tahmini) => 86


Ve sen güzel kızım, bu hafta;

- gözlerini açıp açıp kapatıyorsun artık,
- kaşların bile oluşmuş :)
- benim sesimi, hatta babanın sesini tanıyabiliyorsun, kimin konuştuğunu anlıyorsun,
- şimdi dünyaya gelsen yaşama şansın çok yüksek ama nolur zamanını bekleki iyice güçlen, sağlıklı ol.

Bizden bu haftada böyle...
Akşam olsa hemencecik...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting