2 Mart 2015 Pazartesi

Hoşgeldin 3üncü yani son trimester

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 2.3.15

Son 3 hafta kalırsa

Aman doğuma son 3 hafta değil yanlış anlaşılmasın :)) iş için pazartesi sendromunu son 3 kez daha yaşıyorum ondan sonra 1 sene unutuyorummm :D

Hayırlısıyla doğumada son 3 hafta kaldı dermiyiz ki :) şimdilik 27 bitti 13 hafta kaldı :)

Bazen panikliyorum kalan son 13 haftayla bazense aman sağlıkla gelsinde ne zaman olursa olsun modundayım.. Hayırlısı bakalım..

Evettt bugün 27+0'dayız. Yani 28inci haftamızın ennnn başı :)

Geçen hafta raporluydum 25+3'te doktoruma gitmiştim saolsun kırmayıp bi hafta dinlenmem için verdi iznimi.. 

İzinli olunca bende doğum yapacağım hastanedeki doktordan randevumu alıp görüşmeye gittim.. Doktoru hiç ama hiç sevmedim, ultrasonda 1 dakika bile incelemedi miniğimi.. Kilosuna baktı o kadar.. *Bu arada 1 kilo olmuşuz maşallah yaa :)))*

Burda doğumu ebeler yaptırıyor, normal doğumsa eğer.. Doktorla görüştükten sonra birde ebeden randevumu aldım ve görüşmeye gittim.. Hastanedeki dosyam böylelikle açılmış oldu ve "Doğuma Hazırlık" denilen kurslar içinde yazılmış oldum! 

Doğuma hazırlık kursu toplamda 6 seanstan oluşuyor ve bu 6 seansta hastaneyi ve doğumhaneyi gezdiriyorlar, nefes egzersizleri üzerine çalışmalar yaptırıyorlar, doğumla, sancılarla ve bebeklerle ilgili bilgiler veriyorlar. Yararlı olacak baya :)

14 nisanda başlayacağım ilk kursuma, heyecanla bekliyorum...

Alışverişlerimde biraz yavaşladım bu aralar. Pek bir eksiğimiz kalmadı çok şükür, yatağımız için yorgan, nevresim almam gerekiyor ama çokta acele etmiyorum şimdilerde..

Ev için anahtarımızı hala alamadık oda ayrı bi dava, umarım yetiştiririz doğumdan önce taşınma işini :/

Ve bugün ikinci kez dişciye gittim çürüklerime dolgu yapılması için.. Son 1 randevumuz kaldı inşallah biter ondan sonra.

Gelelim kızımla neler yaptığımıza ;)


Raporu aldıktan sonra cuma günü annemlere gittik, hem orda kalalım dedik hemde ertesi gün Almanya'ya alışverişe geçelim dedik :) Sabah uyanınca annemin yanına gidip sokuldum yattım torununu hissetsin diye.. Güzel kızımda anneannesini hissetmiş gibi başladı şov yapmaya, biz konuştukça bende burdayım der gibi tekmeler attı, anneannemizi çok mutlu etti..Sonrasında güzelce kahvaltımızı yapıp Almanya'da uzun zamandır gitmek istediğim Primark mağazasına gittik..

Alışveriş hem kendime hem kızımıza yaradı doğal olarak :) 
Kızıma bi kaç çorap, minik bir ayakkabı, elbise ve hırka aldım...
Fiyat olarakta çok çok çok uygunmuş ve herkese göre inanılmaz çeşitler var: gömlekler; çantalar, ceketler, envai çeşit tunikler, vs, vs... Mutlaka hamileliğimden sonra uğramamız gereken bir yer :D
...
Gece uyurken elimi göbeğime yanlışlıkla bile koysam hemen vuruyor cimcime :D ve dün evde temizlik yapıp iyice yorulduktan sonra uzanır uzanmaz başladı debelenmeye.. Hep sağdan vuruyor nedense ve arada bir pozisyon degişiyor sanırım göbegimin sağ tarafı havalanıp havalanıp iniyor :D Babasıyla bana şov yaptı gülmekten öldük izlerken :D

Hadiiii gelsin 19 mart :D Kendileri son iş günü oluyor Allah'in izniyle...
Zaten doğru dürüst iş vermiyorlar bana, gün boyu sıkılıyorum...
Evde kalmayıda sevmiyorum ama bulucaz artık yapcak bişeyler.

Az kaldı; şov başlıyor :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting