23 Kasım 2014 Pazar

13. Hafta : Ve ilk 3 ay biter

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 23.11.14
Çok şükür 3 ayımızı bitirmiş bulunuyoruzzzzz :) 
Gelsin artık hamileliğin balayı :))))
 
 Bu haftam evde geçti, raporlu olmamda isabet olmuş zaten evden hiç mi hiç çıkasım olmadı..

Bol bol filmler, araştırmalar ve kitaplarla haşır neşirdim :)

Perşembe günü yine cuma günkü rahatsızlık olunca doktorumu aradım sabahtan ve öğleden sonrası için gitmemi istedi.. Bunu duyan eşimde izin aldı ve beraber miniğimizi görmeye gittik...

12+3'teki miniğimiz (maaşAllah)

Çok şükür senin keyfin yerinde bebeğim. Hareketli ve kıpır kıpırsın ya her seferinde hâlâ şaşırarak izliyorum seni :)

Artık hamile pantalonunada geçiş yapmış bulunuyorum, inanılmaz rahat bişeymiş. Hafiften göbek baş kaldırmaya başladı :)

Bu resimde daha yeni pantalonumu almamıştım :)

NoT: İlk 3 ayımızı 3 kilo artışı ile kapatmış bulunuyoruz... Düşündüğümdende iyi durumdayım :)

Hadi bakalım haftaya neler bizi bekler :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting