14 Kasım 2014 Cuma

Hiç aklımda yoktu seni görmek

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 14.11.14
Bir önceki yazımı yazıp gönderdikten sonra ufak bi rahatsızlığım sonucu doktora gittim ve öğle molası olmasına rağmen saolsun beni kabul etti...

Başlıktada yazdığım gibi hiç aklımda yokken seni gördüm bebeğim... Daha bu sabah babana "çok iyi sabrediyoruz haftalarca görmeyerek, ama zaman hiç geçmiyor bana" demiştim.. Allah'ta duydu sesimi ve bana üzüldü heralde. Özlediğimi yani seni görmemi nasip etti çok şükür bebeğim...

Üstelik ikili testimiz için ense kalınlığınıda ölçtü. Birde bana iki haftalık rapor yazdı.. Tam doktora gideceğim gün raporumun son günü... Zaman çabuk geçsede görsem yine seni... 

Annecim maşallahın var yine. Her seferinde değişmiş, büyümüş oluyorsun. Ahhhhh tam yemelik, öpmeliksin doyamıyorumki sana bakmaya... 

Orda 5.6cm uzanmış uyuyordun sanırım, doktor yine salladı göbüşü uyandırdı seni :) Valla tam ananın evladısın heee bu aralar bende nereye kıvrılsam orda uyuyasım var :)

Cinsiyeti göremedi doktor.. 16-17inci haftalarda anlıyormuş bakalımmmm nesin, necisin sen ;)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting