15 Aralık 2014 Pazartesi

Bir aylık mola

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 15.12.14
1 aylık moladan sonra tekrar işe başladım bugün...
Aslında emin değilim bugünün sonuna kadar dayanıcak mıyım ama şimdilik başladık bakalım...

Evde zaman harika geçti!
Kitap, film, bol dinlenme, sevdiğimin işten gelmesini bekleme tarzında geçti ama harikaydı :)

Eveeeet şu an 16+0'dayız, yani resmen 17. haftamızdayız!
Zaman ne çabuk geçiyor yahu :)

Şu son 4 günde çabuk geçsinde bebeğimizin cinsiyetini öğrenelim bu cuma hayırlısıyla :)

Gelelim yazamadığım haftalarımın özetine :

14. hafta

Dişim kırıldı, hemde öyle bişeyler yerken değil bi anda ağzımda hissettim parçaları :(
Kusma tam gaz devam etmişti o hafta.
Ve 14. haftanın sonlarına doğru saçlarımı kestirdim :)

15. hafta

Ve kusmalar biteeeeeer :)
Bulantı hafif hafif vardı ama kusmadım hiç...
Sonlarına doğru aşırı bir bel ağrısı yaşadım yürüyemeyecek durumdaydım.. Şimdi biraz daha iyiyim fakat otururken zorlanıyorum hâlâ...
Ve hamilelikten dolayı oluyormuş bu ağrılar.. Vücudun ağırlıgı değiştikçe ağrılar yaşanırmış...
Masaja gidiyorum ve gidicem sanırım sonuna kadar...

16. hafta

Öyle özel bişey yaşamadım fakat son 2/3 haftadır miniğimi hissediyorum...
Gücü gittikçe dahada çoğalıyor sanki :)

---

Bize şans getirdin ve getirmeye devam ediyorsun miniğim...
Senin uğurunla tam 1 senedir aradığımız hâyâllerimizdeki evimizi bulduk! Pembe panjurlu  ( ;) ) değil ama kocaman bahçesi var, müstakil ve herşeyiyle bizim :) İçinde yapılcak çok az bir iş var onlarıda güzelleştirip gönlümüze göre yaptık mı, senin doğmana yakın taşınırız inşAllah... Ah ah ne hâyâllerimiz var babanla...Ama ben söyleyim en güzeli senin odan olacak ;)

Zor duruyorum ayakta :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting