4 Eylül 2016 Pazar

Ela'nın Gözünden Hayat vol.2

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 4.9.16

4 aylığım

Kendi kendime uyumaya başladım ben artık.
İlk uçak yolculuğumu yapıp ilk kez İstanbul'a gittim. Annemin koynunda bol bol gezdim :)
Kısa süreliğinede olsa desteksiz oturabiliyorum..
Annem ufak tefek şeyler tattırıyor bana, ilki avokadoydu sevmedim ilk denemede :)

5 aylığım

Az bi sürede olsa desteksiz olarak oturabiliyorum..
Annem artık yavaş yavaş yiyeceklerden tattırıyor :)
5,5 aylıkken mama sandalyemde oturup yiyeceklerden biraz biraz yemeye başladım. Annem herşeyi elime veriyor ve bunu çooook seviyorum.
Ayaklarımla oynamaya başladım ama hala tam anlamıyla dönemiyorum.

6 aylığım

Tam anlamıyla Baby Led Weaning beslenme yöntemine başladım, herşeyi elime veriyor annem. Sebzeleride çok seviyorum, annemin eliyle yaptığı yoğurdunuda seviyorum. Gün geçtikçe herşeyi daha iyi elime alabiliyorum.
İlk yılbaşımı kutladım ben :)

7 aylığım

Annemin ağzını açıp kapatmasını taklit ediyorum artık :)
Annemin elinden tutup ayağa kalkmayı öğrendim ben..
Konuşmayada başladım artık bababababababa :)
Annem gel dediği zaman kollarımı açıp ona yönelmeyide öğrendim :)
Annem bana oyun parkı yaptı, içinde oturup oynamayı seviyorum. Ve birde istediğim oyuncağa ilerlemek için popomun üzerinde zıplıyorum :D

8 aylığım

Anneme öpücük veriyorum, yanağından öpüyorum :)
Sarılmayıda öğrendim kocaman sarılıyorum anneme.. Şimdilik herşeyi annemle yapıyorum tabi..

9 aylığım

Emeklemeye başladım. Heryere gidebiliyorum artık.
Bye bye, alo ve alkııış yapıyorum.
9 buçuk aylıkken 2 tane alttan dişim çıktı.

10 aylığım

Bi yerden tutunup ayağa kalkabiliyorum.
Artık oyun parkında durmayı sevmiyorum.
Anneme cici yapıyorum.
Anne diyorum zaman zaman.
İnsanları çok yabancılıyorum, kimsenin kucağında durmuyorum.
10 buçuk aylıkken değişik heceler çıkarıyorum konuşmaya başladım gibi birşey...

11 aylığım

Sandalyeleri ittire ittire yürüyorum.
Merdivenleri emekleyerek çıkıyorum.
Kedi, köpek, kuş gördüğümde heyecanlanıp anneme gösteriyorum.
Ela nerde diye sorulduğunda kendimi gösteriyorum.
Serdar Ortaç'ın iki deli şarkısını duyunca deli gibi heyecanlanıp dans ediyorum :)
Üstten iki tane dişim daha geldi :)

12 aylığım

Tam doğumgünümde annemin elinden tek elimle tutup yürüyorum artık..
Ve tek başıma adım atmayada başladım. Annem babam karşı karşıya geçip beni yürütüyorlar.
2 hafta içinde ilerletip kendi kendime yürümeye başladım.
Evde ne dolap varsa yıkıp döküyorum içindekileri :)
Kedi delisiyim, gördüğüm yerde cici yapmak için can atıyorum :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting