4 Eylül 2016 Pazar

Çocukla Tatil

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 4.9.16
Kızımızla ilk yaz tatilimizi yaşadık :) Fransa'nın güneyine, İtalya'ya sınır olan Menton şehrine gittik. Deniz, kum, güneş valla harikaydı herşey.
Evlenipte tatile gittiğimiz zaman hep çocuklu aileleri inceliyordum. Nasıl yapıyorlar, zor mu acaba diye hep merak etmişimdir. Tabiki çocuktan çocuğa fark vardır ama bizim cimcimemizle tatil inanılmaz güzel, keyifli ve kolay geçti.
Arabayla gittik ve yaklaşık 9 saatlik yol vardı. Yola akşam çıktığımız için kızım bolca uyudu. Uyandıkça emzirdim ve geriye uyudu koltuğunda.
Gündüz uykularınıda bi şekilde hallettik. Pusetinde, plajda şezlongda, bisiklet süren babasının sırtında Ergobaby'de bile :) heryerde uyuma kabiliyeti var Allah'tan. Uykuyu seven bir çocuk olduğu için şanslıyım :)
Ah hele gece uykuları :) normalde evdeyken 4-5 kere emmek için uyanan kız otelde 1 kez zar zor uyandı :)) sabaha kadar mışıl mışıl uyudu. Banada çok iyi geldi bolca dinlenebildim.
Yemek konusuna gelince :) Canı isteyince öyle güzel yediki.. Gece çok emmediği için olsa gerek sabah kahvaltılarını çok iyi yaptı. Öğlen ve akşam  da öyle böyle yedi bi şekilde. Yanımda her zaman tek içimlik meyve püresi poşetleri oluyordu onları da verdim bol bol. Bide kuru üzüm vazgeçilmezi. Mızırdanınca iyi kurtardı her zaman :)
Blw yaptığım için, kendi yiyebildiği için yemek derdi olmadı :)
Onun dışında yolculuk için uyanık olduğu zamanlarda eline vermek için kitaplar aldım, sevdiği bi kaç oyuncağı aldım, bi boş şişe ve kapağı bile 1 saat oyalıyordu. Kendisi kapatıyor banada açtırıyor :)
İyiki yürümeyide geliştirmiş çünkü restoranlarda  yemekleri beklerken Ela hep dolaştı gezdi etrafta. Böylelikle sabırsızlanmadı acıktığında..
Denizi keşfetti, kumu keşfetti. Çoooook güzel bir tatil oldu darısı ve daha iyisi seneye inşallah :))