3 Ağustos 2018 Cuma

Bizden yepyeni haberler

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 3.8.18
 
 
Ahhh neler var aklımda yazmak istiyorum ama hangi birinden başlayacağımı bilmiyorum. 

Benim biricik kızım canım Ela'm abla olacak inşallah. Asya kuşuma hamileyim 29 haftalığız bugün(28+5).

Bazen blogumu açıp açıp Ela'yı beklerken yaşadıklarımı okuyorum. Çok hoşuma gidiyor okuduklarım mutlaka şimdide yazacağım diyorum ama fırsatım olmuyorki...

Ela'm artık 3 yaşında. Bebekliğide kolay bir bebekti. Çocukluğu da hala öyle çok şükür. Hep derim umarım Asya'mda ona benzer :)) Sadece ablasından biraz daha iştahlı olsun ;) 

21 aylıktan beri haftada iki kez kreşe gitti öğleden sonraları. Şimdi kreş bitti Eylülde anaokuluna başlayacak inşallah. 

3 yaşına 1 hafta kala bezini çıkartıp tuvalete gitmeyi istedi kendi kendine. Böyle olması benim için büyük kolaylık oldu çünkü hiç kaza yaşamadan çok şükür tuvalete alıştı. 

Canım kızım o kadar çok sabırsızlıkla bekliyor ki kardeşini. Hep hayaller kuruyor ona öğreteceklerini, beraber yapacaklarını anlatıp duruyor :) 

Tekrar bebeğimin olacağı için bende inanılmaz heyecanlıyım ama Ela'yı abla olarak görmeyi daha çok sabırsızlıkla bekliyorum. 

Sağlıcakla gel bebeğim inşallah <3
o3.o8.2o18... 28+5 :)


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting