4 Ağustos 2018 Cumartesi

En zevkli i​şler

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 4.8.18
​Gelelim en güzel detaylara :))

Asya'm için Ela'mın sakladığım kıyafetlerinden mevsime uygun olacakları çıkarttım. Birde başka şeylerde aldım atlet, body daha kışlık şeyler çünkü Eloşum yaz bebeğiydi fazla bişey çıkartamadım onun kıyafetlerinden. Kısmet olursa Asya için 29 Ekim diyor doktorumuz.. Hayırlısı bakalım <3 Bence daha erken gelecek gibi ama Ela gibi 42 haftada doğmasında :D

Toparladığım tüm kıyafetleri 26+4'te yıkadım, ütüledim ve dolabına yerleştirdim çok şükür. Şimdi ufak tefek şeyler kaldı aldıkça yıkarım artık.

03.07.2018 :) dolab​ım​ız kuruldu
 
 18.07.2018 :) çamaşırlar y​ıkandı​​

 19.07.2018 :) dolab​ım​ız yerle​şti

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting