14 Ağustos 2015 Cuma

Elalı Hayat

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 14.8.15
Ela'mla hayat o kadar güzel ki zaman geçmesin diye dua ediyorum. Büyümesin hep böyle kalsın istiyorum :) Ama tam 66 günlük olduk bile :) 

Çok şükür bir düzen oturttuk artık. Fransızların dediği gibi "gecelerini yapıyor" artık. Yani geceyle gündüz farkını bilip gece sadece bir kere uyanıyor. 

Bilmiyorum bunda yaptığımız akşam rutininin faydası oldu mu. 40'ına daha gelmeden bi rutin başlattık, akşam saat 8 buçuk 9 gibi kızımızı babasıyla yıkıyoruz, emziriyorum ve 9 gibi uyutuyorum. Bazen zor uyuyor 10'u buluyor. Gecede 4-5 gibi bi uyanıyor emmek için sonra yine yatıyor 8'e kadar. 

Bu rutini 1-1 buçuk yaşına kadar devam ettirmek istiyorum yapabilirsem eğer. Elbette yapamadığımız, dışarda olduğumuz günlerde olabilir. İstisnalar olcak artık napalım :)

Şimdilik tek sorun sadece ama sadece benim kollarımda uykuya dalıyor. Gözünden uykuda aksa kendi kendine dalamıyor. Umarım bunuda 3 aydan sonra çözeriz.

Akşam kolumda uyutup yatağa atıyorum ama gece uyandığında bende uykulu olduğum için emzirdikten sonra üzerimde beraber uyuyoruz. Şikayetçi değilim bana çok iyi geliyor sarılıp uyumak.

Uykusuzluğa o kadar dayanıksızım ki, sonsuz şükürler olsun bebeğimde uykuyu sevdiği için :D

Ve dün akşam bi ilk yaptı babasının çıkardığı sesi taklit etti bi kaç kere :D çok güzellerdi ya baba-kız :D Bu sabahta beni taklit etti :) videoya çekebildim şükür o halini..


Artık Ergobaby'yle yenidoğan kiti olmadanda taşıyabiliyorum. 


Buda kızı uyutup akşamları yaptığımız keyfin bi fotosu olsun :) Bu aralar yeni yabancı dizilerine başladık. The Strain ve Dare Devil ;)


*Her gün bir b'aşk'a güzel seninle Ela'm!*

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting