12 Ağustos 2015 Çarşamba

BLW (Baby Led Weaning)

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 12.8.15
Aslında uzun uzuuuun yazasım var ama kızım öğle uykusundan uyanmadan ilk deneyimimi paylaşmak istedim!

Kızımın ek gıdaya geçme vakti geldiğinde onu BLW yöntemiyle beslemeye çalışıcam. Çalışıcam diyorum çünkü sevicek mi sevmeyecek mi bilmiyorum denemem lazım :) Alışılmış püre ve çorba yöntemi bana zor geliyor. Bu yöntemle biz ne yiyorsak kızımda yemeye alışıcak. Umarım başarabiliriz :)

İşte bu yöntem içinde sağlıklı ve pratik tarifler arayışına girdim ve bugün bi tarifi denedim. 

Ton balığı köftesi

Malzemeler:
2 teneke ton balığı, mayonez-hardal(çok az), 1 yumurta, ekmek içi, maydonoz, tuz, karabiber, limon suyu.

Köfte kıvamını tutturup, hafif yağda kızartıyoruz. Çooook lezzetli oldu umarım kızımda beğenir ilerde :)




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting