13 Nisan 2015 Pazartesi

Hoşgeldin 34. Hafta

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 13.4.15
Uzuuuun zamandır aklımdaydı bloguma yazmak ama gel gör ki koşturmacadan bi türlü fırsatım olmadı...

Bugün 32+6'yı 33+0'a bağlayan gece :) evet gece diyorum çünkü uyku tutmadı bi kere uyandıktan sonra :)

Hamilelik çoooook şükür harika gidiyor, enerjiğim, bol hareketliyim ve hareketlerimde çok kısıtlanmıcak kadar ufacık tefecik bi göbeğim var :D ufak değil aslında ama bana yan etkisi yok şimdilik :)


Haftasonlarımız full yeni evde geçti şimdiye kadar. Anahtarı alalı tam bir ay oldu ve sanırım yavaş yavaş sonuna yaklaşıyoruz artık... Dün bebeğimizin odasını temizledim bir güzel ve aldığımız mobilyayı amcamız, yengemiz ve babamız sayesinde kurduk... Çok zevkliydi gerçekten ❤️

Belki bir ihtimal önümüzdeki haftaya taşınırız diyoruz bakalım kısmet :) 

Odamızdan bi kare, boş hali bile güzel :)

Bebeğime gelince, hareketleri inanılmaz belli oluyor hem göbeğimin dışından hemde hissettiklerim olarak... En güzelide elim kolum nereye denk gelmişse oda içerden dayıyor ayakları orda bi tümsek oluşuyor :D Bazen kendiliğinden dayıyor ayağını ben sevince gidiyor geriye :D
 
29uncu haftadan beri başımız aşağıda, çok şükür doğum pozisyonunu aldık... Bakalım ne zaman gelmek isteyeceğiz :)

Kilosu 1900gr'larda, 2 kg'ya yakın sanırım.. Sanırım diyorum çünkü doktorlarım ölçmedi geçen hafta... Baya bi saçı varmış ama midemin yanmasından belliydi canım saçaklı bir prenses geliyor ❤️

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting