17 Ocak 2014 Cuma

Kayıp dizisi

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 17.1.14


Müzikleriyle, konusuyla, oyuncularıyla herşeyiyle bayılıyorum bu diziye...

Bi ara bitecek diye söylentiler dolanıyordu. Umarım bitirmezler hemen.

Gökhan Kırdar'ın bir çok şarkısını duyuyorduk ama bu son bölümde (16. bölümde) Feridun Düzağaç'tan da eklemişler harika olmuş. İşte duyduğumdan beri dönüp dönüp dinlediğim O parça...




Bir sevda çekerdi kalbim sessiz tek başına

Varamaz, dokunamazdı elim umutsuz yarasına

Biliyorum kavuşmak imkansız

Anlıyorum, yaşamalıyım sensiz tek başına,

Tek başına…


Her gece hayalimde, düşümde

Her kadehin bitişinde

Bi garip bi buruktu içim aklımdan her geçişinde

Biliyorum kavuşmak imkansız

Anlıyorum, yaşamalıyım sensiz tek başına,

Tek başına…

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting