1 Haziran 2015 Pazartesi

Gel artık Ela (41.hafta)

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 1.6.15
Heyecanla, sabırsızlıkla beklediğim pazartesilerinin artık bi anlamı kalmadı çünkü artık 40 haftayı bugün doldurduk. Çoğu hamilelik takvimi 40'dan sonra ne oluyor göstermiyor bile :) Ve kızım hala gelmedi. Daha ne kadar bekleticek, ne kadar daha sabırsızlıkla, heyecanla günler geçicek bilmiyorum.

Tabiki en önemlisi sağlıkla gelsin, sağlıkla karşılayalım onu.

Yorgun olduğum akşamları her hareketi inanılmaz can yakıyor, oturduğum koltuktan arkama yaslanmışsam yardımsız kalkamıyorum. Kaplumbağa gibi yattığım yerde dönemiyorum :D


Amma şikayet ettim dimi, halime sonsuz şükürler olsun tabiki, Rabbim şu mübarek kandil gününün hatrına tanıdığım tanımadığım kim varsa evlat hasreti çeken onlarada yaşatsın bu duyguyu inşallah..

Bugün 1 haziran olduğuna göre, Haziran geliniydim, Haziran annesi olucam Allah'ın izniyle :) 

Sırada 9 haziran var kızım, yoksa o zaman mı alıcaz seni kucağımıza?
 
o1.o6.2o15, 40+0

1 yorum:

Unknown on 4 Haziran 2015 14:26 dedi ki...

Minnoşum artık gelir misin yeter ama bak ! :)

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting