25 Mayıs 2015 Pazartesi

40. Hafta (isyanlarda ama konu başka)

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 25.5.15
Evet geldik 40. haftaya... Kimseye ne zaman doğum yapacağını söyleme! Söyleme! Gerçekten, söyleme! Söylersen, alakasız insanlar arayıp: 

"Doğurdun mu sen?"
"A doğurmadın mı sen?"
"Ne zaman doğuruyorsun?"
"Kaçıncı haftadasın?"

diye soruyorlar. Hep soruyorlar... Artık telefonumu açmaya korkuyorum. Valla, ben de bilmiyorum ne zaman doğuracağımı... "Eee doktorun ne diyor? Ne zaman doğuracakmışsın?" Ne bilsin doktor? Kimse bilmiyor... Kim bilebilir? "E doğurmazsan bu hafta ne olacakmış?"

Kadınların sadece %5'i tahmin edilen zamanda doğuruyormuş. Kalanı ise 2 hafta öncesinde veya 2 hafta sonrasında doğuruyormuş. Daha yeni girdik 40.haftaya... Hem size ne oluyor? Kocaman karınla hamile olan benim.... Ben sabır(sızlık)la bekliyorum... 

Rahat bırakın bi ya...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting