14 Ocak 2015 Çarşamba

21. hafta

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 14.1.15
21inci haftamızın ortasındayız çok şükür :)

Bebeğimi çok ama çok özlemiştim dayanamayıp 2 gün önce randevu almadan doktoruma gittim :) Oh iyi oldu detaylıca nerdeyse bi saat doya doya güzeller güzelimi izledim...
Her yerini tek tek yavaş yavaş inceledi doktor ama bi sağ elini göremedi daha doğrusu gördükte üzerine yatmıştı, çok uğraştık ama dönmedi bi türlü, sırtı dönük yatıyordu zillim benim..

Ve tamı tamına 404 gram olmuş miniğim. MAŞALLAH ya :) dombili mi olcan kızım sen :)

Bu aralar göbüş baya baya çıktı, montlarım kapanmıyor artık :D
Kıyafet olarakta ne giyeceğimi şaşırmaya başladım :/

Alişverişe bi başladım şimdi durduramıyorum kendimi :D hele çıtçıtlı body'lere hastayım yaaaa :))

Dünki aldıklarım:

Auchan'dan


Güzel mi güzel çerçeveler; Kızımın odasına aldım; "ne alırsan 2€" mağazasından

Ve birde emzik zincirimiz var kızımın adına yapıldı :) dün oda elime geçti çok şeker yaaaa :)

Haftasonlarıda full mağaza gezme modundayız...
Yeni ev telaşı + kızımızın tatlı telaşı ile mobilya seçmeye çalışıyoruz :)

Bir iki haftadan bebek odasını seçer alırız inşAllah... Çünkü burda gelmesi 2 ay alabiliyor.. Önceden seçelim ki taşınır taşınmaz ilk bitip yerleşen oda kızımızın odası olsun :) Nedense erken gelicek gibi bir his var içimde... Mayıs başı gibi herşeyin hazır olması gerekiyor.

Sağlıkla ve zamanında gel bebeğim; azcık annenle baban yeni evlerine yerleşsinler hatta biraz keyif yapmaya zamanları kalsın :)) Sen tam beklendiğin gibi mayıs sonunda gel tamam mı :D


2 yorum:

Unknown on 14 Ocak 2015 15:52 dedi ki...

Bende hep öyle hissettim bide sürekli doktorlar erken doğum dedi durdu :)
ama 39. haftada geldi ne erken ne geç tam vaktinde gelsin :)

Strasbourgdaki Istanbullu on 14 Ocak 2015 16:34 dedi ki...

Bizimkide öyle gelse süper olur :)) gerçi ben hislerime güvenmemeliyim, baksana erkek hissederken ne çıktı :D

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting