24 Aralık 2014 Çarşamba

Ordan burdan yazma isteği geldi

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 24.12.14

Seni hissetmek

İçimde bir canlı, bir atan kalp olduğunu bilmek başkaydı, şimdi ise onu hissetmek bambaşka !!!

Resmen ben burdayım diyor tık tıklarıyla...

Geçenlerde sabah yataktan kalkıp kahvaltıya oturana kadar hissetmedim ama kahvaltı başında hapşurunca içerden bir tık geldi :) Acaba korktu mu hapşuruğumla yoksa bana bende burdayım mı dedi bilemiyorum ama kaç gündür gülümsetiyor bu hatıra :)

Bugün 4 günlük haftasonu başlıyorrrr

Evetttt bugün Hristiyanlar için Noël arifesi! Yarım gün çalışıyoruz ve 25'i ile 26'sı tatil :)
Buda bize 4 günlük haftasonu kazandırıyor yaşasın !!!

Kadınlar Kulübü

2011 yılından beri hayatımın bir parçası olan Kadınlar Kulübü bana harika dostluklar kazandırdı ! Bunlardan özellikle Whatsapp'ta kurduğumuz grubumuzdaki 3 kişiyle çok daha pekişti bu dostluğumuz ! İçlerinden sadece İstanbul'da oturan Gizoş'u yüzyüze görme fırsatım oldu ! İnşallah bir dahaki Türkiye'ye gitmemize diğer kızlarıda görürüm :))

Tanıştığımızda birimiz 1 seneyi geçmişti evleneli, birimiz yaklaşık 6 aylık evliydi ki o ben oluyorum :)
Birimiz nişanlıydı, birimiz sözlü bile degildi...
Ve şimdi hepimizde evliyiz... Ve bu arkadaşlarla yaklaşık hergün iletişim halinde olup herşeyi paylaşabilmek harika !
Şu anda ilk evlenen arkadaşın 1 yaşına yaklaşan kızı bile var, maşallah dünyalar tatlısı, akıllısı...
Evlilik konusunda olduğu gibi çocuk konusundada önderliği Gizem'imiz yaptı :)
Ben takip ediyorum onu ve umarım kalan iki kişimizde istedikleri zamanda ve hayırlı zamanda katılır bize :)
Gizem şimdi Ocak'ta doğan güzel kızı için çalışmalara başladı, kendi el emeğiyle neler neler yapıyor buradan göz atabilirsiniz... Hatta öyleki satış bile yapıyor isteyenlere uygun fiyata :) Reklamda yapalım dimi ama ;)
Ve şimdi birde ben çıktım, cinsiyeti öğrenir öğrenmez Gizem'le neler yapsak, nasıl yapsak konuşmalarına daldık :) Saolsun ta ordan buraya isteyipte alamadığım bir çok şeyi göndermeye çalışcak benim için...

Güzel kızım, çok şanslısın böyle teyzelerin olduğu için! Keşke yakın olsalardı hepside! İnsan görmeden çok çok sevebilirmiş meğersem, ben onları çok seviyorum, iyiki varlar !

Duygusala bağladım bu aralar !


3 yorum:

Unknown on 24 Aralık 2014 16:21 dedi ki...

Okurken hem güldüm , hem ağladım 1 yıllık evliyken bulmuşum seni ne güzel şimdi hepimiz evliyiz !!
İnşallah hepimiz çocuklarımız ile de görüşürüz bunu öyle çok istiyorum ki aynı anda aynı ortamda sizlerle birlikte olmayı :)

Yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır diye giriyorum söze ,
benim minik kuzuma az bile daha teyzesi bir sürü şey yapacak öyle çok yapacak ki annesi yeter artık diyecek ahhhh canım keşke dibimde olsan bu anlarında canlı canlı yanında olamamak üzüyor... :(

Strasbourgdaki Istanbullu on 29 Aralık 2014 11:38 dedi ki...

Yaaa zaman deli gibi geçmis tam 2 yil olmus dostlugumuza <3 Allahim bozmasin insallah!

Annesi hep yeter diyor zaten, yaptiklarini, hakkini ödeyemem, kizimin harika teyzeleri var çok sükür !
Ah canli canli beraber olmayi oyle cok isterimki bende :(

Unknown on 31 Aralık 2014 07:27 dedi ki...

nice birlikte güzel yıllara inşallah :)

keşke olabilsek ya :)

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting