24 Ekim 2014 Cuma

9. hafta

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 24.10.14
Cuma heyecanım ikiye katlandı...
Hem haftasonu geldi diye hemde bebeğimle ilgili yazacağım diye inanılmaz bi heyecan yaşıyorum ♥

Bu hafta neler oldu neler yaşadım?

Bugün 8+4'teyiz yani 9uncu haftamız.
Ve bu sefer inşallah pazar günü 2inci ayımızı sonlandırıyoruz.

Hafta içinde ultrasona girmek, bebeğimi görmek için bi kaç doktoru aradım ama burda öyle kolay değil kendi doktorundan başkasına gitmek...Yani kaldı bu hafta gidemedim, göremedim miniğimi :(

Kendi doktoruma da daha çooook var 3 Kasımı bekliyorum...

Yemek içmek konusunda dengeli beslendiğimi düşünüyorum.
1 kere balık yeme fırsatım oldu. Hiç yoktan iyidir, yerken bulanıcam diye yiyemiyorum rahat rahat...
Brokoliyi çok yemek lazımmış onuda 1 kere yiyebildim, haftasonu alıp salatasını yapayım mis gibi :))

Ceviz, süt, yumurta, peynir (özellikle bol peynir), ayran, yoğurt, meyve çok şükür bol yiyorum, yiyebiliyorum...

1 gün iyi iken, 1 gün bulantılardan berbat hallerdeyim. Sağlıkla şu 3 ayımızı atlatırız inşallah...

En zoruda doktor randevularını beklemek.....

9. haftada bebek neler yapıyor?


Sol tarafta bu haftanın başında baş-popo mesafesi 25 milimetre olan bir bebeği, en sağdaki resimde ise bebeğin bu haftadaki 3 boyutlu ultrasonografi görüntüsünü görmektesiniz.
Bu haftada bebeğinizin yüz yapısında önemli değişiklikler var. Dudaklar ve gözler giderek gelişimini sürdürüyor ve ağız açıp kapama hareketleri de başladı. Gözler bu hafta da adeta bir balık gibi yüzün yanlarında yer alırlarken, orta hatta hızla yaklaşıyorlar.
Bağırsaklar önceleri kordon içindeyken, karın içinde kendileri için oluşturulan boşluğa doğru ilerlemeye başladılar.
Bebeğinizin bu hafta sonunda boyu 4 santimetre ve ağırlığı tam 4 gram!

---

Ahh annecim yaaa boyun santimetreye geçmiş artık, çok merak ediyorum seni ne hâldesin???

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting