11 Nisan 2013 Perşembe

Tourtelette kullanımı / Utiliser une tourtelette

Gönderen Strasbourgdaki Istanbullu zaman: 11.4.13
Mart ayında bir arkadaşımın evinde tupperware toplantısına katılmıştım ve o ayın hediyesi olan tourtelette (turtelet diye okunuyor) her sipariş verene hediye ediliyordu. İşte bugün o turteleti kullanarak poğaça yaptım.

--

Quand j'avais participé à une réunion (atelier culinaire) de Tupperware le mois dernier (mars 2013), le cadeau des invités était une Tourtelette Party.

Pour tester cette Tourtelette, j'ai voulu essayer une recette.

Malzemeler:
- Pâte feuilletée diye bilinen hazır satılan milföy hamurlarından kullandım. Miktarını istenilen poğaça sayısına göre ayarlayabilirsiniz. 1 taneden 5 poğaça çıkıyor.
- Beyaz peynir
- Maydonoz
- Yumurta (üzerine sürmek için)

--

Ingredients:

- Une pâte feuilletée ou brisée déjà étalée.
- Fromage fêta mélangé avec un peu de persil.
- Un jaune d'oeuf pour dorer le dessus de la pâte.


Yapılışı:
Resimlerde gördüğünüz gibi önce turteletin arka tarafıyla hamuru kestim.
Daha sonra kestiğim yuvarlak hamuru turteletin içine yerleştirdim.
İçerisine beyaz peynir ve maydonoz koydum.
Daha sonrada hamuru resimdeki gibi ayarlayıp turteleti sıkıştırdım.

Pişirme: 200° derecede yaklaşık 15 dakika.


--

Préparation:
Comme vous voyez sur les photos, j'ai d'abord découpé les cercles.
Ensuite j'ai mis un cercle dans la Tourtelette Party avec les ingredients.
Une fois que j'ai placé la pâte comme je veux, j'ai fermé délicatement la Tourtelette.
A la fin j'ai doré avec le jaune d'oeuf avant de mettre au four.

Cuisson: 200° pendant environ 15 minutes.


--

Herkesin kolayca ve hızlıca yapabileceği çok pratik bir tarif çıktı ortaya. İç harcını isteğe göre kıymalı veya patatesli olarak değiştirebilirsiniz.

Eğer benim gibi poğaçalarınızın görünümüne önem veriyorsanız kesinlikle turtelet sizin içinde tam biçilmiş kaftan :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Strasbourgdaki Istanbullu Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting